خرید سیستم تلفنی voip

انواع خط تلفن جهت استفاده با مرکز تماس

خطوت سیپ ترانک SIP Trunk

این خط ها بر بستر شبکه ارائه میشوند و جدید ترین و بهترین تکنولوژی روز هستند. این خطوت از مشکلات قدیمی مانند برگشت صدا، محدودیت تماس های همزمان و نویز عاری بوده و دارای بهترین کیفیت هستند.

امکان ارائه این خطوت بر روی اینترنت رادیویی یا Point To Point (PTP)، بستر فیبر نوری (FTTH, FTTx)، بستر اینترنت ثابت نسل 4 TD-LTE، زوج سیم (xDSL، مانند SHDSL و یا ADSL) و اینترنت ماهواره ای (مانند Starlink) وجود دارد.

از ارائه دهندگان داخلی این خطوت میتوان به شرکت مخابرات ایران (خط های 4 رقمی و 5 رقمی)، شاتل، پیشگامان، نکسفون رسپینا و بسیار شرکت های دیگر میتوان نام برد. همچنین شما میتوانید از ارائه دهندگان خارجی جهت دریافت و استفاده از خطوت کشور های دیگر نیز بهره مند شوید!

خطوت قدیمی (آنالوگ)

خط تلفن های قدیمی زوج سیم یا همان آنالوگ را نیز با استفاده از تجهیزات می‌توانید به سیستم تلفنی خود متصل کنید، اونیاتل راهکار های مختص به شما را ارائه خواهد داد تا مشتریان قدیمی خود را در سیستم تلفنی جدید و پیشرفته خود حفظ کنید و از دردسر های خطوت قدیمی راحت شوید.

خطوت موبایلی GSM/3G

تماس های تحت سیم کارت و موبایلی را می‌توان با استفاده از تجهیزات خاص به مرکز تماس شما وصل کرد. همچنین اونیاتل امکان ایجاد و پیاده سازی اتصال بین تلفن همراه و مرکز تماس را نیز می‌تواند برای شما فراهم کند!

کدام خط مناسب کسب و کار و شرکت است؟

بهترین خط قابل استفاده سیپ ترانک یا SIP Trunk است. با این تکنولوژی شما میتوانید یک شماره و تعداد زیادی تماس همزمان (کانال) داشته باشید.

برچسب ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.