نحوه رفع مشکل ساعت تلفن گرند استریم

نحوه حل مشکل ساعت در تلفن های گرند استریم

حل مشکل DTS در گرند استریم

شاید متوجه این موضوع شده باشید، ساعت تلفن شما یک ساعت به جلو کشیده شده و از ساعت اصلی یک ساعت جلوتر است. در این مطلب به حل این مشکل خواهیم پرداخت.

ابتدا پنل تحت وب تلفن خود را باز کنید و وارد حساب کاربری Admin شوید

سپس از منو سمت چپ از زیر منو System Settings گزینه Time and Language را انتخاب نمایید

گزینه Time Zone را بر روی Self-Defined Time Zone قرار دهید

در فیلد مقابل Self-Defined Time Zone عبارت IRST-3:30 را وارد نمایید

سپس Save and Apply را بزنید

صفحه پنل تلفن گرند استریم به همراه تنظیمات ساعت برای ایران

در صورت عدم رفع مشکل

اگر مراحل بالا را پیش رفتید ولی همچنان ساعت تلفن شما اشتباه هست، نیاز به تایین NTP سرور دیگری دارید.

مقادیر زیر را در تنظیمات قرار دهید

NTP Server: ir.pool.ntp.org

Secondary NTP Server: asia.pool.ntp.org

سپس بر روی Save and Apply کلیک کنید.

توجه داشته باشید که جهت دریافت ساعت و تاریخ نیاز به ارتباط اینترنت دارید.

در صورت اینکه شبکه شما دارای NTP سرور داخلی بوده، پیشنهاد می شود تا از آن استفاده کنید.

توضیحات نحوه عملکرد

به صورت کاملا خلاصه، عبارت IRST-3:30 به دستگاه شما اطلاع می دهد که ساعت را 3 ساعت و 30 دقیقه به جلو بکشد (ساعت ایران) و از DTS استفاده نکند

برچسب ها: بدون برچسب

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *